Informacja
Zgodnie z art.3 ust. 3 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, informujemy że gmina zobowiązana jest prowadzić ewidencję umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.
W związku z powyższym Wójt Gminy Studzienice przystępuje do kontroli właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w zakresie posiadania aktualnej umowy na odbiór odpadów komunalnych oraz dowodów uiszczania opłaty z tego tytułu.
Prosimy wszystkich właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (w tym: przedsiębiorców i letników) z terenu gminy Studzienice o przesłanie lub dostarczenie kopii umowy na odbiór odpadów wraz z dowodem uiszczenia opłaty do Urzędu Gminy Studzienice w terminie do 10 lipca 2024 r. w dowolnej formie:
• pocztą elektroniczną na adres: odpady@studzienice.pl_lub za pośrednictwem ePUAPu,
• listownie na adres: Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice
• osobiście w godzinach pracy urzędu w poniedziałek od 8:00-16:00 lub od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00, pokój nr 17.
Umowa powinna być zawarta z podmiotami uprawnionymi do odbioru odpadów na terenie Gminy Studzienice. Wykaz podmiotów wpisanych do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Studzienice dostępny jest pod linkiem: https://bip.studzienice.pl/dokumenty/997.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy za nieposiadanie w/w umowy na odbiór odpadów komunalnych grozi kara grzywny.